Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sharm Club Preguntas y respuestas

Clasificado como N.º 108 de 413 Atracciones en Sharm El Sheikh
Palma de Mallorca, España

Hello,

I've booked a transfer today online on the website of the company. I have paid for it but I did not receive any confirmation. The company does not answer on my emails. Please explain the situation. Thank you.

hace más de un año Responder

1 respuesta

Representante de la atracción
Sharm C
El Cairo, Egipto
Respuesta útil
0
Votos
No fue muy útil

Hi,

1. It is automatically system and maybe you have misspelled your email address or the confirmation came to your spam box.

2. Please advise your email address to let us know, if there is a mistake as so often we can not deliver the confirmation because of the wrong email that customers write during booking.

3. For a quick respond, please contact us on hotline number +201092483243 as it is faster and working 24 hours per day.

4. You can use your email address and passport to login to your account and see the status of your booking.

hace más de un año Google Traductor
Agregar tu respuesta
Directrices de publicación