Hello. This is Eva.
I understand your frustration. I know who you are. But please, let's be fair here. You came with a group from Argentina. You received your dives at a discounted price as a package. You decided to opt out of your last dive. We gave you the opportunity to make up your dive and you chose not to. Weather or illness was not in question here. Blue Angel's policy is no different than any other business anywhere. You must understand to maintain the boats, Hotel and restaurant on the water and have it open for you, costs money. You came with a group, so as such, I did not even have the money you paid to give back to you. I am sorry you are so unhappy. You have written on my Facebook page and now here on Trip Advisor. But you knew what the policy was. Your Group leader even tried to reason with you, to no avail. I suggest you check with other shops anywhere and I am sure you will find, that no one would be able make you happy on this issue. If I set this precedent, I would not be able to count on any of the scuba income I receive. It would be impossible to run my business. I am so sorry you are unhappy. But my policies and my staff were not the problem. I stand by them both.
Hola. Yo Soy Eva.
Entiendo su frustración. Se quien eres. Pero por favor, seamos justos aquí. Viniste con un grupo de Argentina. Usted recibió sus inmersiones a un precio reducido como un paquete. Decidiste no participar en tu última inmersión. Te dimos la oportunidad de hacer tu buceo y decidiste no tomar el buceo. El tiempo o la enfermedad no era el problema aquí. La política de Blue Angel no es diferente de cualquier otro negocio en cualquier lugar. Usted debe entender para mantener los barcos, Hotel y restaurante en el agua y tenerlo abierto para usted cuesta dinero. Mucho dinero. Usted vino con un grupo, así que como tal, ni siquiera tenía el dinero que pagó para devolverle. Siento que seas tan infeliz. Usted ha escrito en mi página de Facebook y ahora aquí en Trip Advisor. Pero sabías cuál era la política. Usted líder incluso trató de razonar con usted en vano. Le sugiero que consulte con otras tiendas en cualquier lugar y estoy seguro de que descubrirá, que nadie sería capaz de hacerte feliz en este tema. Si establezco este precedente, no sería capaz de contar con cualquiera de los ingresos de buceo que recibo. Sería imposible dirigir mi negocio. Siento tanto que seas infeliz. Pero mis políticas y mi personal no eran el problema. Espero que tengas viajes más felices en otro lugar. Estoy frente a mis políticas y mi equipo.