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Las instalaciones son buenas y en enclave también. Una pena que esté fatalmente gestionado. No existe la profesionalidad ni en la gerencia ni entre los trabajadores. Da la sensación de un hotel de 3 estrellas como mucho. Estuvimos 5 días, y a los continuos fallos y problemas de servicio diario que fueron tremendos, solo decían que lo lamentaban mucho. Ni una atención especial, ni un detalle para compensarlos, nada de nada. Desgraciadamente no leímos los malos comentarios de anteriores huéspedes, sino no hubiéramos cogido este hotel. Los problemas que ponían hace más de 4 meses, siguen sin solucionarlos. Como he dicho antes, tienen una falta de profesionalidad grande para un hotel que tiene 5 estrellas. Una pena.
Fecha de la estadía: enero de 2023
Consejo sobre las habitaciones:No dejar que les tomen el pelo con continuas excusas y lamentaciones.
Tipo de viaje: Viajé con mi pareja
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Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de Tripadvisor, no de Tripadvisor LLC. Tripadvisor les hace controles a todas las opiniones.
Jaime Bruney, Guest Services / Front Office en InterContinental Dominica Cabrits Resort & Spa, an IHG hotel, respondió a esta opinión
Respuesta de 2 ene 2023
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Dear Alfonso F,
Warm Greetings to you!
I first seize this opportunity to Thank you for choosing to stay with us at the Cabrits Resort & Spa Kempinski Dominica and your valuable time to write to us.
I was extremely disappointed to learn that we were not able to live up to your expectations. Although there were some aspects of your stay which did not exceed your expectations, we were happy to know that you appreciated the hotel’s infrastructure and facilities.
Our objective is to provide a wholesome experience to our guests, I regret to learn that your experience didn’t reflect The Kempinski standards and we extend our sincere apologies that we were unable to meet all your expectations. Please allow me to say that your honest feedback is extremely concerning for us and we take our guest comments with immense seriousness. We shared your comments with the respective colleagues and we are already working on the improvement. Please accept my sincerest apologies for the inconveniences you faced during your stay.
It will be our sincere endeavor to prove our commitment to excellence and deliver a vastly improved experience to you given the opportunity.
I am eager to keep your confidence in our Cabrits Resort & Spa Kempinski, and look forward to welcoming you back soon to our resort. We wish you a Happy New Year!
Sincerely,
Pascale Selwan Hotel Manager
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Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la gerencia, no de Tripadvisor LLC.